Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Entitatile care sunt obligate sa utilizeze case de marcat trebuie sa cunoasca faptul ANAF a creat posibilitatea operatorilor economici de a depune, prin intermediul SPV, documentele aferente procesului de solicitare si atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale.
Prin intermediul SPV, utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale pot depune “Cererea de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judet/municipiul Bucuresti sau a numarului unic de identificare din aplicatia informatica a ANAF” – Formular C801 si pot primi “Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale”.
Formularul C 801 este disponibil pe site-ul ANAF la rubrica Servicii Online – Declaratii Electronice. Informatii despre completarea si transmiterea cererii, respectiv documentele care trebuie atasate, se regasesc in Ghidul publicat pe site-ul ANAF, in cadrul sectiunii Servicii Online/”Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)” sau pot fi obtinute telefonic.